27 dresses

Heej
Jag tänkte bara säga att jag såg 27 dresses i Lördags
den var bara så bra, ni som inte har sätt den har verkligen missat något!
Det fanns många bra skådespelare i filmen!
Ett exempel har vi här
James Marsden är en kille som man skall spana in!
Hot, hot!<3 ännu en snygg person i en film!;D haaha
Varför är alla på film så snygga, man borde bli skådespelare!
Hon som var hans motspelare heter Katherine Marie Heigl,
eller om man skall vara korrekt var han hennes motspelare
Hon var också söt, om man nu kan säga så om en tjej när man är tjej!?
Se den filmen, ni som inte har gjort det!! Annars kommer ni att missa något!!
Detta är min nya favoo tror jag
Jag faller lätt för smöriga filmer som handlar om princips samma sak men den här var annorlunda.
Jag grät inte bara en gång när jag såg den, det brukar jag inte göra!
Men den var så bra!!
PussochKram

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0