Godmorgon!

God morgon!
Hoppas att alla har sovit gott!
Jag vaknade hur tidigt som helst. Det var lite onödigt tycker jag! För detta var min första sovmorgon på flera veckor! Men, men nu är det som det är.

Idag är det som sagt plugg som gäller här hemma. Min familj skall göra lite diverse saker tror jag. Min bror skall också plugga. Pappa skall pilla lite i trädgården och mamma skall baka! Jag älskar hennes bröd med tomater, mozzarella och massa annat gott.

Imorgon fyller min älskade syssling 18 år. Så då skall jag dit och gratta honom. Men innan det så har jag träning i Gottskär, det är kval till landslaget där nästa helg så då kommer jag inte att skriva så mycket tror jag. Men det får vi se.
Puss och Kram<3

        Gammal bild på mig när jag skall segla Rikskval i MSK


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0