Haft en bra dag?


Heej!

Jag hoppas att alla har haft en lika bra dag som jag har haft!

Jag bara älskar korta dagar! Då kan man komma hem och plugga hemma. Jag koncentrerar mig bättre hemma. Det är ingen som stör på samma sätt som i skolan!


Jag har läst på Aftonbladet.se om ännu ett mord på en tjej. Hon var 16 år och blev mördad av sitt X! Helt sjukt. Jag läser hur ofta som hälst om mord på unga tjejer. Vem vill döda någon i sin närhet? Dom som gör det måste vara psykisktsjuka! I de flesta fallen så är det en kompis eller pojkvän som gör det!!!! Jag förstår inte detta, Vad är det för värld vi lever i? Jag skulle ALDRIG få för mig att göra så! Men folk är ju olika. Det är det som gör det kul att leva, tror jag.

Nu måste jag gå har lite PLUGG att göra!! Sedan skall jag och mamma åka upp till Pelle Petersson och fixa lite där sedan skall vi åka till stallet!


Först måste jag bara säga att jag är så fascinerad av Cecilia Cassini. Hon är 10 år och redan decigner!!!! Jag länkar så att ni kan kolla in hennes kläder http://www.ceciliacassini.com/

See you soon!

Pussar och Kramisar<3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0