Heej!

Heej!
Jag e ledsen att jag inte skrev något igår men jag hade inte tid. Vaknade åt och sen åkte jag till träningen.
Efter träningen var det fullfart. Duscha, blåsa och platta håret sedan skulle jag byta om och sen åkte vi till min syssling. Vi kom hem klockan halv elva och då var jag död!
Jag skriver ett långt inlägg idag istället.

Idag har jag mycket att plugga, spanskaprov på onsdag och massa mer.
Just nu håller jag på med att skriva om författaren till "I taket lyser stjärnorna". Det ingår i en uppgift som vi har i svenskan.
Jag bara älskar den boken! Har bara sätt halva filmen så jag fick ingen uppfattning om den.

Senare ikväll skall jag segla måndagssegling! Årets första!  Det skall bli så kul.
Det blåser typ lagom mycket för att det skall vara roligt! Inte för lite så att man känner sig som om man är jättetjock och stor som en kanelbulle men inte för mycket så att man kämpar som ett svin för att hålla båten plan. Det är landet lagom. Man kan sitta lite lugnt på kanten.

Jag är så sugen på glass! Mmmmm, med chokladsås. Det får jag ta sen efter maten.
Eller efter seglingen, men det kanske inte är så bra, jag får se hur det blir.
Nu måste jag fortsätta att plugga:P
Jag skriver kanske när jag kommer hem sedan.

Puss och Kram
Ps. jag hoppas att ni har läst Fokis blogg!




Kommentarer
Postat av: Ollieebollieee

den är ju bara för sorglig.

2010-05-10 @ 16:27:59
Postat av: Ollieebollieee

vad hände med min kommentar? :O

2010-05-10 @ 16:33:00

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0