Heej<3

Heej<3
Nu har jag ÄNTLIGEN tid att skriva!
Först skall jag berätta om min ”underbara” helg!
Jo, jag seglade i Kaparen, ett ganska mysigt ställe. Då var jag tvungen att segla bra för att inte missa min  EM-plats. Tror ni att jag gjorde det?? nej, Nej, NEEJ!!!! Verkligen inte.
Man missar EM och får åka till vårat underbara grannland Finland för att segla NM. UNDERBART! Jag är så besviken på mig själv. Har inte riktigt kommit över det än, men det kommer bara jag får ta det i min takt. Det jobbiga är inte att jag missar det för det gjorde jag ju förra året med, det jobbiga är att jag missar det mitt sista år i Optimist.  Det är där det jobbiga är. Nu har jag förklarat det.

Då skall jag berätta om skolan idag och igår.
Igår hände det inte så mycket, var ganska tyst hela dagen. Förutom när jag och Olivia flummade.
Idag blev det krig mellan en 8b. Dom tog vår fotboll. Sen brast kriget ut. Inte bra.

Just nu sitter jag och skriver på min No-uppgift som ska lämnas in på Torsdag. Skriver om hårtorken. Ganska tråkigt! Men det var den saken som jag ville skriva om och som jag hittade mest fakta om.
Jag längtar tills vi får våra datorer, då kommer ni att få mer bilder på mig för den datorn har webbkamera.

Jag måste bara säga att denna låtenspotify:track:6VmJy5CwwDpAcIAxxaGJ3p är bara så fin!! Jag älskar den. Mm, lyssnar på den nu. På tal om ingenting så läste jag just Marias blogg förut. Haha jag älskar henne!!
JAg läser bloggen varje dag!!

Nu måste jag fortsätta med arbetet!! See you soon!!<3
Pussochkram


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0