Heej<3

Heej alla läsare!!
Jag hoppas att alla har haft en bra dag!
Det har i alla fall jag haft!

Jag måste bara säga att jag ÄLSKAR Fokis blogg, Den är bara underbar!!
Länkar för er som inte har sett den http://fokis.se/ 

Vad hände i skolan idag?? Ja den frågan kan man ställa sig. Det hände faktiskt ingenting!
Jo, bara rockkonserten, men jag satt och pratade med Elin och Jenny istället. Mycket roligare.
Vi hade No-prov också. Det var på fronter! Allt krånglar alltid med fronter, om man ens kommer in på datorn.
Juste vi fick se våra datorer som också! Helt värdelösa sa Henrik. Men men, man får vara glad för det som man får!!

Imorgon är det invägning och inmätning på skolan! Hoppas att jag har växt mycket. Att alltid har varit kortast är inte det roligaste! Men nu börjar jag växa om många som har stannat. Jag håller tummarna! Tänk om hon säger att det är något fel på mig, det kommer hon nog att göra så som jag beter mig.

Nu skall jag sova, men jag måste duscha först för jag har seglat och varit i den äckliga torrdräkten men sen skall jag sova. Jag hoppas att alla kommer att få en natt med mycket sömn<3
Puss och Kram


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0