Myskväll



                           Popcorn i popcornmaskinen


                                    MUMS!! POPCORN

Heej<3
Nu är jag hemma från stallet! Bästa tiden på fredagar när man bara kan koppla av.
Men så blev det inte denna gången. Jag var tvungen att steka köttfärsen till tacosen! Svårt var det, pappa sa att han hatar när det är klumpar, så jag hade press på mig. Sedan blev det myskväll med familjen! Hemma med tacos,, film och den underbaraste familjen i VÄRLDEN!!
Jag älskar er!<33

Imorgon blir det studier hela dagen. Spanskaprov nästa vecka. Kanske skriver lite då under dagen för att det är så TRÅKIGT med spanska.
Jag skall gå och fortsätta mysa med familjen nu! Jag hoppas att alla har en underbar kväll!<3

Puss och kram!!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0