skolan idag

hejj!
Idag var jag i skolan som vanligt, nu är det bara tre veckor kvar! UNDERBART!
Jag skall jag inte segla,har för mycket i skolan som måste gå före:(
Det slog mig att jag har inga bilder på mig när jag seglar, bara en när jag skall segla (i min gamla båt)
Här kommer några:
Ja varför inte segla på sin födelsedag i november?

Eller innan Påsk ( förra året)

Ja varför inte? Ser det inte härligt ut? haha nej det är inte så underbart mitt i vintern.
Ni kommer att få fler bilder till sommaren på typ SM och NM och så.
Jag längtar till lovet! Då kan jag skriva mer, allt bad, solen och den veckan som jag skall jobba.
Det är typ ingen i min ålder som har sommarjobb, det är bara jag. men för mig var det givet att jag skulle jobba i år igen, jag har jobbat i tre år och detta blir mitt fjärde.
nu måste jag gå och är fläskpannkaka
PussochKram

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0